Bidprentjes

Onze verzameling telt momenteel (per 19-02-2024) 22059 bidprentjes, die via onderstaande link geraadpleegd kunnen worden. De aanwezige bidprentjes zijn per beginletter van de naam van de overledene opgenomen. Ter wille van de leesbaarheid hebben wij de volgende gegevens van de overledene in dit bestand opgenomen: Achternaam, voornamen, geboortedatum, geboorteplaats, datum van overlijden, overlijdensplaats, begraven te, gecremeerd te, naam partner en voornamen. Letters met extra tekens komen achteraan in het alfabet.

ZOEKEN: Na het aanklikken van de gewenste pagina en vervolgens de Windows toetsencombinatie {ctrI} + f uit te voeren kan men linksboven een zoekterm invoeren.

A Ba Bi Bra Bru C D  E F G Ha Hi I J  Ka Kr L Ma  Mi N  O P Q R  Sa Si T  U Va  Vi W X Y Z

Natuurlijk bevatten de bidprentjes meer gegevens. Indien u deze wenst in te zien, dan wel een kopie van het bidprentje wilt hebben, kan contact worden opgenomen met de Heemkundekring via e-mail secretaris@heemkundekringroosendaal.nl. Voor fotokopieën en toezending per post worden de gemaakte kosten in rekening gebracht.

Als u nog bidprentjes in uw bezit hebt met de hierboven genoemde gegevens en die u wilt afstaan aan de Heemkundekring, kunt u deze afgeven tijdens onze  openingstijden. Eventueel kan ook via een e-mail een passende afspraak hiervoor worden gemaakt.